واقعیت Brexit شروع به خسارت کرد


شیطان در جزئیات معاملات بزرگ است. این درام Brexit ، هدیه کریسمس از نخست وزیر بوریس جانسون و اتحادیه اروپا به کسانی است که به آن رأی داده اند و نتیجه سو mis تفاهم و بندهای مخفی است. این دوشنبه بیش از 20 کامیون اسکاتلندی که صدف حمل خرچنگ دریایی ، ماهی قزل آلا و صدف از پادشاهی تا اتحادیه اروپا آنها در نزدیکی داونینگ سنت ، خانه دولت انگلیس ، با تابلوهای بزرگ قرائت شده بودند قتل عام Brexit یا “یک دولت بی کفایت صنعت صنایع دریایی را نابود می کند.”

پروژه شما ماهی پوسیده را بیندازید درب منزل نخست وزیر بوریس جانسون. تاکنون آنها اینگونه نیستند. با اظهارات گمرکی ، دیوان سالاری ، مجوزها ، کنترل بهداشتی ، آنها نمی توانند برسند با محصولات تازه خود به اتحادیه اروپا.

همین مشکلات از سوپرمارکتهای ایرلند شمالی نیز رنج می برد هنوز متعلق است به بازار واحد اروپا. دیوان سالاری آثار خود را برجای گذاشته است قفسه های خالی

اگر همه گیری ها در انگلیس به این سطح چشمگیر نمی رسید ، این رسوایی ثبات نخست وزیر بوریس جانسون را به دلیل وعده های دروغینش درباره Brexit تهدید می کرد.

طرف دیگر در پاریس است. مارک و اسپنسر ، سوپرمارکت معروف بریتانیا با شعبه در فرانسه نزدیکترین شهر به است مغازه کوبایی در “دوره ویژه” پس از فروپاشی دیوار برلین. در قفسه های آنها هیچ چیز وجود ندارد. نه ساندویچ ، نه کلوچه ، نه ویسکی ، نه غذای آماده. همچنین آنها نمی توانند کامیون های خود را با کالاهای انگلیسی خود ، که فرانسوی ها دوست دارند ، عبور دهند. از چای انگلیس گرفته تا گل و تنقلات.

غذاهای دریایی فاسد

در اعتراض به تأخیر در پیوستن به اتحادیه اروپا به دلیل قوانین جدید Brexit ، کامیون هایی که برای حمل پوسته انگلیسی استفاده می شدند در خیابان های نزدیک خیابان داونینگ و میدان پارلمان ، روبروی مجلس عوام پارک شده بودند.

در قتل عام Brexit تریلر یک کامیون در مقابل خیابان داونینگ خوانده شده است.  عکس: خبرگزاری فرانسه

در قتل عام Brexit تریلر یک کامیون در مقابل خیابان داونینگ خوانده شده است. عکس: خبرگزاری فرانسه

تولید کنندگان غذاهای دریایی انگلیس آنها موفق به صادرات نشدند محصولات آن از ابتدای ژانویه در اروپا است. توافق نامه Brexit به گواهینامه های برداشت ، کنترل های بهداشتی و اعلامیه های گمرکی احتیاج دارد که به معنای تأخیرهای زیاد در آن است. کامیون های زیادی 40،000 پوند بار خود را از دست داده اندانتظار در بندر.

مشتریان اروپایی آنها به دلیل تأخیر در پیوستن به اتحادیه اروپا از انتظار آنها خسته شده اند. آنها صید خود را رد می كنند زیرا رسیدن به آنها خیلی طولانی می شود كه این امر برای تولیدكنندگان هزینه دارد ده ها هزار پوند در برخی موارد با کامیون. مشکل دیگر این است که رستوران ها و بارها در فرانسه هستند آنها بسته شده اند و هیچ کس نمی داند چه زمانی افتتاح می شود.

انگلیس مقادیر زیادی صدف ، صدف ، خرچنگ دریایی ، صدف ، میگو و خرچنگ به اتحادیه اروپا صادر می کند که قبلاً پس از ماهیگیری مستقیماً به این قاره آورده شده بودند. سخنگوی DR Collin و Son ، که چندین کامیون اعتراضی داشتند ، گفت که این صنعت “به گره خورده است الزامات سندبرخورد با آنها بسیار آسان خواهد بود “، زیرا شرکت ها مدتی است که برای خروج از اتحادیه اروپا آماده شده اند.

پلیس در حال گفتگو با راننده یک کامیون ماهیگیری در لندن است.  عکس: AP

پلیس در حال گفتگو با راننده یک کامیون ماهیگیری در لندن است. عکس: AP

سخنگو ، وضعیتی را توصیف کرد که ماهیگیران و صیادان آنها در یک “فاجعه” قرار دارند ، گفت: “اقدامات فوری لازم است تا روش ها بتوانند به نوعی محدودیت های صادرات سخت پوستان به اروپا را تعدیل کنند.” ” خانواده ها.

دیوان سالاری غیرممکن

ماهیگیران معتقدند که تمام فناوری هایی که ماه ها با آنها آموزش دیده اند قدیمی است و به آنها اجازه صادرات از انگلیس به اتحادیه اروپا را نمی دهد. گری هاجسون ، مدیر Vebnturew Seafood ، گفت که یک اپراتور مورد نیاز است 400 صفحه مستندات صادرات برای اینکه هفته گذشته بتواند کشتی به اتحادیه اروپا را تکمیل کند.

آنها به دنبال سیستم انعطاف پذیرتر و تعداد کافی کارمند گمرک در دو طرف مرز فرانسه و انگلیس هستند. شرکت ماهیگیری اسکاتلندی بود کاملاً فلج است. هزاران ماهیگیر و کارگر بدون از دست دادن پول ، دستمزد ، کمیسیون و بدون توانایی ماهیگیری هستند.

صنعت غذاهای دریایی پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است طی چند روز سقوط کند.  بوریس جانسون گفت که آنها جبران می شود.  عکس: AP

صنعت غذاهای دریایی پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است طی چند روز سقوط کند. بوریس جانسون گفت که آنها جبران می شود. عکس: AP

صنعت غذاهای دریایی قبلاً این موضوع را اعلام کرده است ممکن است سقوط کند بعد از روزها بوریس جانسون گفت که برای آنچه که او “ناامیدی های موقتی” توصیف کرده جبران می شود.

آنها نمی توانند صادر کنند

سردرد نه تنها از طرف ماهیگیران بلکه از طرف pشرکت های کوچک و متوسط ​​انگلیسیکه باید محصولات خود را به اتحادیه اروپا بیاورد یا آنها را با پیک ارسال کند. آنجا پیدا کردند هزینه های جدیدکه آنها هرگز تصور نمی کردند. افزایش بوروکراسی ، اعلامیه های گمرکی ، مالیات بر ارزش افزوده تحت تأثیر تجارت است.

وزرای دولت سردرد پس از Brexit را که صادرکنندگان انگلیس از اول ژانویه متحمل شده اند ، به عنوان “مشکلات اولیه” توصیف کرده اند. اما واقعیت این است نهایی خواهد بود

از اول ژانویه که دوره انتقال Brexit به پایان رسید ، شرکت های کوچک و متوسط ​​انگلیس حداقل سه موقعیت جدید تحت تأثیر قرار گرفته اند. برخی از شرکت ها تعجب دیگری پیدا کرده اند: این که مشتریانشان در اتحادیه اروپا هستند آنها باید پرداخت کنند هنگام دریافت کالا.

“از آنچه من می بینم ، شرکت هایی مانند ما در انگلیس دیگر نمی توانند” فروش نهایی “به مشتریان در اتحادیه اروپا انجام دهند. به ویژه سفارشات اندک زیر 100 پوند کاملاً غیرممکن خواهد بود. ” مواد شمشیربازی به اتحادیه اروپا ، یک صنعت طاقچه

دستگیری های جدید هزینه های صادرات شامل “هزینه Brexit” ، هزینه صادرات 4.50 پوند برای هر بسته ارسال شده به اتحادیه اروپا ، هزینه های اداری اضافی و تکمیل فرم هایی است که توسط Courier انجام می شود.

دوم ، “هزینه حساب معوق” برای هر بسته 5 پوند وجود دارد که هزینه های پیک برای پیش پرداخت عوارض واردات در کشور مقصد را پوشش می دهد. مورد سوم “هزینه پرداخت” است که در سطوح مختلف در هر کشور اتحادیه اروپا تعیین می شود و حداقل حدود 14 یورو برای هر بسته است که هر یک از آنها بیشتر باشد ، به عنوان درصدی از ارزش کالا محاسبه می شود. به علاوه مالیات بر ارزش افزوده در کشور مقصد. این هزینه های سازمان مالیاتی در کشور میزبان را پوشش می دهد بسته ها را بازرسی و پردازش می کند.

شرکت ها معتقدند که تنها راه این است یک شعبه در اروپا تاسیس کرد برای جلوگیری از این هزینه ها اما مشاغل در انگلیس از دست خواهند رفت.

خبرنگار ، پاریس

ap

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *